Zavolejte nám+420 533 534 682 (Dnes 07:00 - 16:00) info@wellmall.cz

Reklamace a Vratky

Reklamace - rychle a bez starostí

Věříme, že s našimi produkty budete spokojeni. Pokud by však došlo k jakékoli závadě, jsme tu pro vás. Reklamace a vratky u nás vyřizujeme co nejdříve a s maximální péčí. Stačí vyplnit jednoduchý formulář Retino.

Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní, ale chápeme, že čekat tak dlouho není příjemné - zvlášť když se jedná o vybavení koupelny. Proto se snažíme všechny reklamace vyřešit co nejdříve.

Náhradní díly vždy skladem

Ke všem našim výrobkům držíme skladem kompletní sortiment náhradních dílů, ve kterých má náš technik perfektní přehled. I díky tomu můžeme případné reklamace vyřídit rychle a bez čekání na dodání součástek.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na reklamace@wellmall.cz nebo telefonicky na +420 533 534 682.

Reklamační řád ZDE